Pesamuna võidutöid võib tulevikus Euroopa reklaamtahvlitel näha

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Masterplan. Mõte (Mart Kase, Teele-Reet Tõrs)
Masterplan. Mõte (Mart Kase, Teele-Reet Tõrs) Foto: AFP / Scanpix

Kuldmuna noortekonkursi väikese pesamuna võitis töö «Wonderland» ja suure pesamuna tiitliga pärjati «Masterplan».

«Kuna ülesandepüstitus oli suunatud Estonian Airi tutvustamisele välisturgudel, teisisõnu turistile, kes tuleb Eestisse väljastpoolt, siis konkursilt laekunud reklaamide potentsiaalne kasutusala ongi just meie välissihtkohad Euroopas,» ütles Estonian Airi Eesti turu turundusjuht Katrin Talvak.


Talvak on ka kõiki võistlustöid näinud ning üldmulje on tema sõnul positiivne.
«Kõik osavõtjad on vaeva näinud ja teemasse süvenenud. Samuti on tore, et paljud osalejad on teinud ära põhjaliku kodutöö ja süüvinud Estonian Airi, meie tegevustesse, strateegiasse ja sihtkohavalikusse.»

Tööde taseme vahe oli Talvaku hinnangul päris erinev, kuid üldmulje jäi igati positiivne.

Noortekonkursist olid osa võtma kutsutud kõik kuni 28-aastased tudengid või reklaamiagentuuride töötajad.
Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koos ajalehega Postimees ja Estonian Airiga suvel osalema Cannes'i Rahvusvahelisele reklaamfilmide festivalile.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles