Farmi purustas toidu needuse ja pääses Aasta Turundusteo finaali

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Maag Piimatööstus

Maag Piimatööstuse AS turundusjuht Ruta Kallaspoolik on finaali pääsemise üle väga õnnelik, sest viimati pääses n-ö tavaline toiduaine, mitte alkohol, finaali 2004. aastal.

«Samuti pole just tavapärane, et finaalitöö on sada protsenti Eesti,» ütles Kallaspoolik ja lisas, et tegemist on kodumaisel kapitalil põhineva ettevõtte ja eestimaisest toorainest valmistatud toodetega.

Maag kandideerib Aasta Turundusteo suurele auhinnale Maagi rebranding'uga.

«Siinkohal võivad kõik eestimaalased endile tunnustavalt õlale patsutada, ka eestlased oskavad ja suudavad,» rõõmustas Kallaspoolik.

«Toiduainetööstus on osa pikast-pikast ahelast, mis kõik omavahel seotud. Selleks, et täna esitleda Farmi maitsvaid tooteid, algas töö ca kaks aastat tagasi. Me oleme kahe viimase aasta jooksul investeerinud umbes 45 miljonit krooni seadmetesse ja tehnoloogiasse.»

«Me joonistasime oma toodetele imekaunid pakendid ning oleme usinalt tegelenud tootearendusega. Meie sortimendis on mitmeid tooteid, mille ette saame kirjutada «esimene».»

Seejärel saigi ettevõtte müügimeeskond tõelise väljakutse- veenda majanduslanguse tingimustes jaekette laiendama oma sortimenti Farmi toodetega. Ning alles seejärel lisandus reklaam ja müügiedendus.

«Pea-auhinna oleme me tegelikult juba saanud - Facebookis laienev fännide hulk ning positiivne tagasiside tarbijatelt,» lausus Kallaspoolik.
Lisaks sellele on Farmi tooteid pärjatud ka Eesti Parim Piimatoode 2009 auhinnaga ning toodetele on lisatud Pääsukesemärgid.

«Olukorras, kus ketid tõmbavad oma sortimenti koomale ning PL (kettide omatoodete - Toim.) tarbimine on järsult kasvanud, sest inimeste ostujõud on langenud ning lisaväärtusega toodete müümine tavahinnaga muutumas järjest keerulisemaks, oleme suutnud kasvatada meie jaoks oluliste tootegruppide turuosa ning laiendada oma toodete väljapanekuid suuremates kettides.»

Tootemargi uuendusel koostööd tehtud meediaagentuuride ja reklaamiagentuuride tööga jäi Kallaspoolik igati rahule. «Iga edu taga on inimesed ning koostöö. Me poleks täna finaalis, kui meil poleks nii häid koostööpartnereid,» lisas ta.

Pakendid ja reklaamid lõi OÜ Newton Marketing  ja meediaga aitas ettevõttel suhelda Euro RSCG.
«Sel aastal on finaalis väga tugevad tööd, mis kõik vääriksid esikohta,» iseloomustas Kallaspoolik konkurente.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles