Säästumarketi uuenduskuur - keti ajaloo suurim turundustegu

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Priit Simson

Säästumarketite uuenduskuuri (Aasta Turundusteo finalist - Toim.) saab Rimi Eesti AS turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja sõnul pidada suurimaks turundustegevuseks kaupluseketi ajaloos.

«Säästumarketid on aastaga läbi teinud olulise muudatuse kvaliteedis, oluliselt paremaks on muutunud ostukeskkond ja ostude tegemise mugavus. Meie eesmärgiks oli näidata, et odav asi ei pea olema ilmtingimata kole.»

Mägioja kinnitusel soovis ettevõte, et inimesed ei häbeneks Säästumarketis käimist, vaid tuleksid kauplusestesse hea meelega ja neil oleks seal ühtlasi meeldiv säästlikke oste teha.

«Loomulikult tuli uuenduste raames väga palju tegeleda ka hinnaimagoga, sest millegipärast eeldatakse koheselt, et kvalteedi tõusuga hakkavad tõusma ka hinnad.»

Säästumarketi hinnapositsioon tema kinnitusel aga ei muutunud uuenduste käigus. «Meie eesmärgiks oli jätkuvalt pakkuda parimaid hindu turul, selle tõestamiseks pidime ette võtma täiendavaid tegevusi nagu tavahindade kohandamine konkurentide kampaaniahindadega võrdseteks, ostutšekkide võrdlused, üldise hinnataseme alandamine ja ka piimahinnasõjas osalemine, kust meil õnneks õnnestus ilma liigselt turgu rikkumata väljuda samas Säästumarketi odavate hindade mainet kahjustamata.»

Säästumarketi uuenduskuuri elluviimisel oli Mägioja sõnul samuti tähtis osa erinevate agentuuride ühistööl ja kõikide osapoolte panusega võib väga rahule jääda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles