Suuremad teleritootjad investeerivad «3D-suvesse» miljoneid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samsung, Panasonic, LG Electronics ja Sony panustavad 3D-telerite lansseerimiskampaaniatesse miljoneid naelsterlinguid.
Kõik suuremad telerite tootjad on enne jalgpalli MMi alustamas võidujooksu turu liidripositsioonile, sest see on esimene telesündmus, mida on võimalik jälgida ka 3D- formaadis, kirjutab
.
Samsung panustab Suurbritannias LED 3D teleri turuletuleku kampaaniasse seitse miljonit naelsterlingit. «TV uus definitsioon» hüüdlauset kasutav kampaania saab avapaugu 29. aprillil.
Panasonic paneb viis miljonit naelsterlingut äritehingusse, kus koostöös Pearl&Deani ja Digital Cinema Mediaga sponsoreeritakse 3D-filmide linastusi.
Kampaaniaga, mille üheks osaks on ka «pane prillid ette» sõnum, tullakse välja 2. aprillil. Tänavu peaks linastuma umbes 30 3D-filmi.
LG paiskab oma esimese 3D-teleri turule aprillis ja seda toetab kolmekuuline multimiljoniline kampaania.
Juunis paiskab Sony oma esimesed 3D-telerid müüki Jaapanis. Lisaks sellele toob firma Lõuna-Aafrikas peetavalt jalgpalli MMilt vaatajateni 25 erineva mängu 3D-formaadis ülekannet.