Milline Eesti firma on Facebookis kõige popim

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kinosaal.
Kinosaal. Foto: Liis Treimann

Eestlaste seas populaarne suhtlusvõrgustik Facebook on muutunud oluliseks turundusvahendiks kõigi suuremate ja väiksemate ettevõtete jaoks. Kellel on aga siinsel turul tegutsevatest firmadest «näoraamatus» enim fänne?

Kui enamus Facebooki oma lehekülje teinud siinsetest «tegijatest» võib uhkustada kuni paarituhande fänniga, siis ülekaalukas liider on kahtlemata Forum Cinemas Kinoklubi 12 020 fänniga.
Iga päev liitub suhtlusportaalis AS Forum Cinemas leheküljega keskmiselt 186 uut inimest.

Kobarkino suurima konkurendi Cinamoni leiab populaarsemate ettevõtete edetabelis neljandalt kohalt. Nemad on endale suutnud korjata 6 278 fänni.

Teisel kohal on postiteenust pakkuv ettevõte SmartPOST, kes teeb paljudele juba pikki aastaid turul tegutsenud ettevõtetele silmad ette 8 905 fänniga. SmartPOSTiga liitub iga päev keskmiselt 29 uut suhtlusportaali liiget.

Pronksmedali vääriline on edetabelis A le Coq, kellel on tänase seisuga kokku 8 853 fänni. Iga päev liitub A le Coqi fännilehega keskmiselt kuus uut inimest.

Esikümnesse mahuvad veel Veinisõber 6 050 fänniga, Kingakaubamaja.ee 3 960 fänniga, ON24 Sisustuskaubamaja 3 196 fänniga, Hawaii Express 3 131 fänniga, Triikimiskeskus.ee 2 936 fänniga ja Uniteddogs 2 730 fänniga.

«Suurtest tegijatest» platseerus Estonian Air 24. kohale 1 634 liikmega, EMT 28. kohale 1 545 fänniga ja Tallink Silja 77. kohale 735 fänniga.

Kogu edetabeliga saab tutvuda Metrix Stationi Eesti veebisaitide statistikat koondaval kodulehel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles