Peugeot meelitab autoostule hamburgeritega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment Peugeot kampaanialehelt.
Fragment Peugeot kampaanialehelt. Foto: Tarbija24

Peugeot alustas Eestis kampaaniaga, kus meelitab inimesi autosid ostma hamburgeritega.

Kampaania ajal saab autoostja muu hulgas kaasa kiirtoidurestorani Hesburger kinkekaardi. Kinkekaardi väärtus on 3000 krooni ja sellest peaks jätkuma rohkem kui poolesaja hamburgerieine ostmiseks.

Peugeot maaletooja KW Bruun Balticu selgituse järgi on hamburgerikampaania eesmärk näidata, et korraliku sõiduki liisingukulu võib olla võrreldav sooja võileiva hinnaga.

Selle tõestamiseks on KW Bruun Baltic välja arvutanud oma autode päevased liisingumaksed, näiteks on Peugeot Bipperi liisingumakse päevas 63 krooni, Partneril 73 krooni ja Boxeril 117 krooni.

KW Bruun Balticu kommunikatsioonijuht Kaarel Talvoja nentis siiski, et ühe päeva kaupa autode eest maksta ei saa, liisingul on ikka kuumakse ja selle suurus on ka Peugeot` kampaanialehel ära toodud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles