Aasta turundustegu 2009 võidule kandideerib 24 tööd

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mõni aeg tagasi võistlesid pangad pensionisambaga liituvate inimeste pärast, nüüd asuti võistlustulle parima turundusteo tiitli pärast.
Mõni aeg tagasi võistlesid pangad pensionisambaga liituvate inimeste pärast, nüüd asuti võistlustulle parima turundusteo tiitli pärast. Foto: Peeter Langovits

Tänavune võitja kuulutatakse välja märtsi keskel toimuval Password 2010 konverentsil, kus viiel finalistil tuleb esineda ka suulise ettekandega.

Tänavuse aasta turundusteo tiitli pärast astub võistlustulle hulgaliselt nii pankade, sidefirmade, ajakirjade, raamatute kui ka näiteks kaupluste ja toiduainetega seotud turundustegusid.

Võistlusel on esindatud suurem osa pankadest oma erinevate kampaaniatega. LHV II samba pensionifondide kampaania «Pensioniajaloo tulusaimad fondid on LHVs», Swedbanki projekt «Rahaasjad korda», Sampo Panga kliendiprogrammi ISEKAS lansseerimine, SEB pensioni «Pensioni II samba sissemaksetega jätkamine» ja SEB spordisponsorlus «SEB - tuliseim spordi toetaja Eestis».

Kaubanduse poolelt on võistlusel esindatud Atria videoblogi «Lihakokad», Farmi kaubamärgi ja pakendite rebränding, Solarise avamiskampaania «Elu on ilus», Saaremaa Viina kampaania «Vali vunts!», rahvusmustrites tennised ja Säästumarketite uuenduskuur.

Võistlustulle astuvad ka ajakirja «Anne&Stiil» lansseerimine, lauamäng «Mees, kes teadis ussisõnu», raamat «Milana - ühe Eesti modelli päevik», WelcomeToEstonia sügiskampaania Soomes «Vironautti, Virosta nauttii!», riigiportaal eesti.ee teavituskampaania «Uks e-riiki», Tervise Arengu Instituudi kampaania «Palju sina jood?» ja kilekottide tarbimise vähendamise kampaania «Säästa elusid, kasuta riidekotti».

Lisaks konkureerivad parima turundusteo tiitlile veel Eesti Energia brändiuuendus ja uue elektritööde teenuste lansseerimine, EMT uue jaekontseptsiooni jätkuprojekt ning EMT Keskuse avamine 2009. aasta novembris, Innovatsiooniaasta 2009, MinuEMT kampaania, Puhka Eestis siseturismi edendamise kampaania «Linnud» ja Seto mitmehäälse laulutraditsiooni UNESCO kultuuripärandi esindusnimekirja lisamine.

Esitatud tööde hulgast valitakse Best Marketing Eesti juht Silja Oja sõnul 9. märtsil välja viis finalisti ja üks sotsiaalkampaaniate kategooria võitja. Pärast seda esitatakse finalistidele kutse osaleda «Aasta turundustegu 2009» konkursil, kus neil tuleb oma tööd ette kanda Password 2010 laval.

19. märtsil 2010 Tallinnas Solarises toimuval turunduskonverentsil Password 2010 teeb žürii, olles ära kuulanud üldkategooria finalistide ja sotsiaalkampaania kategooria võitja ettekanded, oma lõpliku otsuse ja valib välja Eesti aasta turundustegu 2009 grand prix' võitja.

Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikkust ja strtateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab «Aasta turundustegu» konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta turundussündmus Password 2010 toimub 18. - 19. märtsil Tallinnas Solarise keskuses koos Kuldmuna reklaamiauhindade galaga.

Žüriisse kuuluvad Evelin Pullerits, Anneli Ohvril, Indrek Saul, Marit Kroon, Aune Past, Anne Linnamägi, Kristjan Seema, Rain Teimann ja Katre Kõvask.

«Turundustegu 2008» konkursil osales 20 kampaaniat ja »Turundustegu 2007» konkursil 25 kampaaniat.

Turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing korraldab aasta turundusteo valimist 11. korda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles