Pesamuna tiitlit himustab rekordarv osalejaid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuldmuna 2009 Pesamuna kategooria võitjad 
Kalev Külaase ja Sven Luka
Kuldmuna 2009 Pesamuna kategooria võitjad Kalev Külaase ja Sven Luka Foto: Marina Puškar

Reklaamikonkursi Kuldmuna 2010 raames peetava Pesamuna konkursi võitu himustab rekordilised 38 võistkonda.

Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhatuse liikme Jana Koppeli sõnul on võistkonnad enamasti kaheliikmelised, kuid on ka üksiküritajaid ning kolmest-neljast inimesest koosnevaid tiime.
Pesamunadele anti Koppeli sõnul kolmapäeva hommikul kell kümme ülesanded kätte ning töö tuleb žüriile valmiskujul esitada reedel kella kümneks.

«Teema tuli sel aastal koostöös Estonian Airiga. Sellel aastal on noortele väljakutseks toota printreklaam või printreklaamide seeria lennufirmale Estonian Air,» iseloomustas Koppel ülesannet.
Võistlustöö eesmärk on lennufirma ja Eesti kui sihtkoha reklaamilahendus välismeedias, millega promotakse Estonian Airi lende.

«Keeruliseks teeb kindlasti ülesande lahendamise see, et reklaam on suunatud Skandinaavia turistile. Ja kui hind ei ole argument, siis mis paneb sihtgrupi kasutama Estonian Airi Eestisse sõiduks,» lisas Koppel.
Konkursile esitatud töö peab Koppeli kinnitusel kindlasti vastama briifile.

«Kindlasti jäävad meelde head ideed, kuid briifile vastavus teeb siiski tööst konkursile kvalifitseeruva ja annab hea lähtepositsiooni võiduks. Aga see ei ole kindlasti piisav. Ootame töid, mis oleksid silmapaistvad oma taseme ja loovuse osas,» selgitas Koppel.

Parimate kavandite autorid kuulutatakse välja Kuldmuna 2010 auhinnagalal 19. märtsil Tallinnas Nokia Kontserdimajas. Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koostöös ajalehega Postimees ja lennufirmaga Estonian Air suvel osalema Cannes'i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.

Möödunud aastal tuli loovmeeskondadel välja töötada reklaamikampaania teemal «Rämpstoit koolis» ja toona konkureeris Pesamuna tiitlile 19 võistkonda. Möödunud aastatel konkursile esitatud töödega saab tutvuda ERALi kodulehel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles