Rademari Rahajooks pälvis Postimees.ee detsembri parima reklaami tiitli

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rademari rahakampaania reklaam
Rademari rahakampaania reklaam Foto: Tabasco

Kolmandat aastat toimuva igakuise postimees.ee lehel ilmuva parima reklaamibänneri detsembrikuise võidu napsas konkurendi eest reklaamiagentuur Tabasco kavandatud Rademari rahajooks.

Žüriil ei tulnud kuu parima tiitli saaja valimine sel korral kergelt. Võitjale oli tugevaks konkurendiks Saku Rocki suurenenud purgi reklaam. Otsustavaks said siiski Rademari reklaamile antud enamushääled.

Kõik žüriiliikmed nõustusid Rademari puhul sellega, et see oli keskkonnasäästlik kampaania, kus ei postitatud sooduskuponge potentsiaalsete klientide postkastidesse paberkandjal, vaid anti võimalus need soovi korral ise välja trükkida.

Postimees.ee lehel ilmunud reklaamidele kolmandat aastat toimuva konkursi eesmärgiks on ergutada loovust reklaami vallas.

Igakuiselt valitakse välja kuu parim, mis asub aasta lõpus võistlustulle ülejäänud võitjatega, et selgitada välja aasta parim.

Žürii koosneb reklaamiagentuuride ja Postimees.ee esindajatest.

Võistlus iseenesest on lihtne: osalevad kõik vähemalt 468 x 60-pikslised reklaamid, videod ja erilahendused.

Detsembri võidutöö valinud žüriisse kuulusid: Olav Osolin - Zavod BBDO; Meelis Mikker - DDB Eesti; Eha Talvist - SEB; Marit Kroon - CC Baltics; Jaanus Lillenberg, Marika Jahilo, Mikk Maiste - Postimees.

Alates 2005. aastast on Postimees Cannes Lions'i ametlik esindaja Eestis, millega kaasneb ka Euroopa festivali Eurobest ning Lähis-Ida ja Põhja-Aafrika analoogi Dubai Lynx esindamine.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles