Bookinghouse: hoopis meie lõpetasime koostöö Airbalticuga

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AirBaltic heidab Tartu lennujaamale ette ka seda, et lennutornis pole alati inimesi olnud.
AirBaltic heidab Tartu lennujaamale ette ka seda, et lennutornis pole alati inimesi olnud. Foto: SCANPIX Baltics.

Kui algselt teatas Läti lennufirma Airbaltic, et lõpetas pagasihinnatüli tõttu oma lendude müümise läbi bookinghouse.ee portaali, siis täna kuulutas viimane, et koostöö lõppes hoopis nende algatusel.

Bookinghouse'i versiooni kohaselt tekkisid erimeelsused Airbalticu avaldatud ebatäpsest infost. «Läti ettevõte avaldas Bookinghouse.ee poolt kasutatavates piletimüügisüsteemides Amadeus ja Travelport, et kõigil reisijatel on võimalik lennukisse tasuta kaasa võtta 20 kg pagasit. Samas võtab Airbaltic alates 16. novembrist reisijate käest lennujaamades täiendavaid pagasitasusid ilma neid sellest eelnevalt informeerimata,» teatas ettevõte oma pressiteates.

Bookinghouse.ee-d haldava UAB Interneto partnerise arendusjuht Vytautas Ziemys ütles, et firma otsustas Airbalticu piletite müügi peatada, kuna antud olukord kahjustab nende mainet. «Klientides tekitab lisasummade kasseerimine arusaadavalt rahulolematust ja Bookinghouse.ee saab siinkohal ainult soovitada Airbalticu poole pöördumist,» ütles mees.

Airbaltic teatas mõne päeva eest, et koostöö Bookinghouse'iga lõpetati nende algatusel, kuna viimased ei olnud nõus oma kliente informeerima lennufirma pagasitasudest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles