Apple kukutas Coca-Cola troonilt
Vaata, millised on maailma kalleimad kaubamärgid

Apple Inc CEO Tim Cook speaks during Apple Inc's media event in Cupertino, California September 10, 2013. REUTERS/Stephen Lam (UNITED STATES - Tags: BUSINESS SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS TELECOMS)

FOTO: STEPHEN LAM/REUTERS

Apple on maailma kõige väärtuslikum bränd kukutades troonilt pikaaegse edetabelijuhi Coca-Cola.

Täna avaldatud Interbrandi koostatavas 100 kõige väärtuslikuma edetabelis langes limonaaditootja koguni kolmandale kohale, teiseks tõusis otsingmootor Google.

Interbrandi juhi Jez Framptoni sõnul oli Apple’i tõus maailma kalleimaks brändiks aja küsimus. Eelmisel aastal oli Apple teisel, 2011. aastal 8. kohal.

«Mida nad sellisel puhul ütlevad, «Elagu kuningas?» ütles Frampton ajalehele The New York Times. «Sel aastal on kuningaks Apple,» lisas ta.

Coca-Cola oli maailma kalleim bränd 13 aastat järjest.

Apple’i brändi väärtus kasvas aastaga 28 protsenti 98,3 miljardi dollarini, Coca-Cola väärtus kasvas samuti: kaks protsenti 79,2 miljardi dollarini.

Suurim brändi väärtuse kasvataja on siiski Google – 34 protsenti 93,3 miljardi dollarini.

Kõige suurem kukkuja oli Nokia, mis langes sel aastal 57. kohale võrrelduna 19. kohaga eelmisel aastal.

  1. Apple – 98,3 mld USD
  2. Google – 93,3 mld USD
  3. Coca-Cola – 79,2 mld USD
  4. IBM – 78,8 mld USD
  5. Microsoft – 59,5 mld USD
  6. General Electric – 46,9 mld USD
  7. McDonalds – 41,99 mld USD
  8. Samsung – 39,6 mld USD
  9. Intel – 37,3 mld USD
  10. Toyota – 35,3 mld USD
  11. Mercedes-Benz – 31,9 mld USD
  12. BMW – 31,8 mld USD
  13. Cisco – 29,1 mld USD
  14. Disney – 28,1 mld USD
  15. HP – 25,8 mld USD
  16. Gilette – 25,1 mld USD
  17. Lois Vuitton – 24,9 mld USD
  18. Oracle – 24,1 mld USD
  19. Amazon – 23,6 mld USD
  20. Honda – 18,5 mld USD
  21. H&M – 18,2 mld USD
  22. Pepsi – 17,9 mld USD
  23. American Express – 17,6 mld USD
  24. Nike – 17,1 mld USD
  25. SAP – 16,7 mld USD
  26. IKEA – 13,8 mld USD
Tagasi üles