Maxima kliendikaart osutus väga populaarseks

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Maxima müüs tänavu 11 kuuga üle 280 000 kliendikaardi, millega on ostjad oma kaardiarvetele kogunud üle 30 miljoni krooni Maxima raha.


«Tänavu jaanuari lõpus lojaalsusprogrammi käivitades prognoosisime teiste jaekettide kaardimüügi ajalugu teades, et ehk suudame esimesel aastal müüa ligikaudu 100 000 kliendikaarti,» märkis Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid.

Ligi 300 000 kaarti tähendab aga Erilaiu sõnul seda, et Maxima kliendikaart on peaaegu igal kolmandal aktiivses tarbimiseas Eesti elanikul.

«Aitäh» kaardi omanikud saavad lisaks paljudele sooduspakkumistele koguda igalt ostusummalt oma kaardiarvele ühe protsendi Maxima raha.

Erilaiu sõnul on mitmetes väikelinnades Maxima kaardi soetanud peaaegu kõik pered: näiteks 3100 elanikuga Tõrvas on müüdud üle 2200 kaardi, 5100 elanikuga Sauel 3400 kliendikaarti ning 2500 elanikuga Narva-Jõesuus koguni 2000 kliendikaarti.

Detsembrikuus on tänu jõulukasumi kinkimise kampaaniale kolme nädalaga müüdud üle 25 000 kliendikaardi.

«Lojaalsusprogrammiga liitunud, kelle ühekordne ostusumma ületab 150 krooni, saavad täiendavalt kaardile viis krooni Maxima raha, mida on saabuva aasta alguses sisseoste tehes hea kasutada,» selgitas Erilaid kampaania olemust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles