Tubakatootja võitleb laste suitsetamisega

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tubakatooted. Foto on illustratiivne.
Tubakatooted. Foto on illustratiivne. Foto: Priit Simson

Philip Morris Eesti toetab programmi «Pole 18. Suitsud ei ole sinule!» eesmärgiga hoida ära noorte ligipääs tubakatoodetele jaemüügis.


Programm hõlmab rohkem kui 1500 tubakamüügi kohta üle Eesti. Selle käigus varustatakse kaupmehi mitmesuguste materjalidega ja korraldatakse seminare, et kutsuda kaupmehi üles alaealistele sigarettide müümistest keeldumiseks.

«Sigaretid on meie tooted ja need on mõeldud ainult täiskasvanutele, kes on teadlikud suitsetamise ohtlikkusest ja on otsustanud suitsetada. Keegi ei taha, et lapsed suitsetaks. Meie Philip Morrises ei soovi, et kaupmehed müüksid tubakatooteid lastele. Kaupmehed on meie olulisemad äripartnerid, kuid meie eesmärk pole ainult oma toodete müük, vaid ka see, kuidas seda tehakse,» ütles Philip Morris Eesti korporatiivsuhete juht Kai Raamat.

Jätkuva programmi raames varustab Philip Morris Eesti kuu aja jooksul rohkem kui 1500 müügikohta uuendatud infomaterjalidega olulistest õiguslikest nõuetest ja trahvimääradest alaealistele tubakatoodete müümisel. Valitud alaealiste kogunemiskohtade vahetus läheduses asuvad müügikohad saavad veel lisamaterjale, mille eesmärgiks on sõnumit rõhutada ning hoida ära alaealiste endi katsed osta sigarette.

Philip Morris International toetab üle 100 noorte tubakatoodetele ligipääsu piiravat programmi rohkem kui 80 riigis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles