Postimehe meediakonkursi september-oktoober võitja on Mepha kampaania

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mephka reklaam.
Mephka reklaam. Foto: Mepha

Postimehe meediakonkursi žürii tunnistas 2009. aasta septembri ja oktoobri parimaks meediakampaaniaks Trendmark`i poolt tellitud Mepha kampaania Haige olla on liiga kallis? Võta lahendus!.


 
Võitnud kampaania sisaldas reklaampindu Postimehes, Arteris, venekeelses Postimehes ning eesti- ning venekeelses võrgukeskkonnas.

Mepha kampaania reklaamid paistsid silma oskusliku lahendusega raskelt reglementeeritud ravireklaamide turul.

Kuna oktoobris domineerisid enamuses valimisreklaamid ning erinäolisematele kommertsreklaamidele jäi vähem ruumi, siis otsustati välja kuulutada üks võitja septembri ja oktoobri kuu kohta, selgitas Postimehe meediakonkursi žürii liige, Ambient Marketing juhatuse liige Tanel Voorel.

Esikoha nimel oli tema sõnutsi tugev konkurents Trendmarki planeeritud Mepha reklaamikampaania ja MediaBrokeri planeeritud Sangari reklaamikampaania vahel.

«Mephale tagas võidu eriti hästi ära kasutatud trükimeedias ilmuvate ravimireklaamide suurema tähelepanu tõmbamine interneti kaasaabil,» lausus Voorel. Kuna ravimireklaam internetis on keelatud, siis sai interneti abiga vaid võimendada trükimeedias ilmuva reklaami märgatavust ja sedasi ka lisaks optimeerida kontaktihinda. Zürii hinnangul on see ehe näide loovast planeerimisest ja erinevate meedialiikide kokku sobitamisest parema lõpptulemuse saavutamiseks.

«Tulevikuks võiks soovitada lisaks veel loovamat lähenemist meediapindade valikul ning viia kampaania välja ka tavalistest ¼ suurusega reklaampindadest ja nakatada haigusesse näiteks kogu Postimehe ajaleht või kodulehekülg,» lausus Voorel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles