Finnair palub reisijail homne lend edasi lükata

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Finnairi reisilennuk Airbus A340.
Finnairi reisilennuk Airbus A340. Foto: www.finnairgroup.com

Finnair vabandab kõigi oma klientide ees streigist põhjustatud lennuliikluse häirete pärast, Finnairi pilootide streik, mis ametlikult algab homme, 16. novembril 2009, mõjutab juba täna väljuvaid pikamaalende.

«Seoses täna öösel algava pilootide streigiga oleme sunnitud tühistama enamiku meie homsetest lendudest ja kahjuks juba osa ka meie tänastest pikamaalendudest,» ütles Finnairi Baltimaad müügidirektor Jan-Michael Nigmann ettevõtte pressiteate vahendusel.

«Kuna antud hetkel puudub meil info kaua streik kestab, soovitame kõigil Eesti reisijatel, lükata võimalusel oma reis edasi,» lisas Nigmann.

Finnairi soovitab kõigil oma reisijatel, kes pole veel oma reisi alustanud ja kelle on võimalik oma reisiplaane edasi lükata, kontakteeruda võimalusel oma reisibürooga, kust lennupilet osteti või võtta ühendust Finnairi klienditoega. Juhul kui reisi saab tühistada, võimaldab Finnair piletile kasutamata osa eest tagasimakse, ka sel juhul tuleb ühendust võtta oma reisibürooga, kust pilet on ostetud. Kui lennupilet on ostnud Finnairi kodulehelt, saab tagasimaksu taotluse täita internetis.

Finnair palub kõigil reisijatel võimalusel kontrollida järgnevaid internetiaadresse, seoses streigi tõttu tühistatud lendudega. Lennud algusega Tallinnast. Lennud algusega Helsingist.

Juhul kui tegemist on tagasilennuga palub Finnair ühendust võtta oma klienditoega (E - R 9.00 - 17.00) telefonidel + 372 6 266 309, + 372 6 266 310 või + 358 800 93 466 (tasuta Soome siseselt) + 358 600 140 140 (€3.12/vastuvõetud kõne + operaatori tasu). Soome telefoninumbrid töötavad ööpäevaringselt.

Finnairi reisijatel on võimalik oma broneeringuid kontrollida ka siit.

Lähtuvalt Euroopa Liidu lennunduse regulatsioonile 261/2004, käsitletakse streiki lennunduses vääramatu jõuna (force majeure), mistõttu üldjuhul ei vastuta lennufirma kliendile tekitatavate rahaliste kahjude hüvitamise eest. Finnair teeb kõik endast oleneva, et vähendada kõigile oma reisijatele streigist põhjustatavaid ebameeldivusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles