Läti avalikkus näeb Tele2 nalja üha negatiivsemana

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Turundustrikiks osutunud libakraater.
Turundustrikiks osutunud libakraater. Foto: Lauri Kulpsoo.

PR-firma Hamburg ja Partnerid konsultandi Indrek Raudjala sõnul näeb Läti avalikkus Tele2 meteoriidinalja üha negatiivsemas võtmes.


«Tegemist on vastuolulise ettevõtmisega, mille tulemusi näitab aeg. Kuidas aktsiooni ümber toimuv meediakära mõjutab Läti Tele2 praeguste ja tulevaste klientide käitumist, on hetkel väga raske ennustada,» märkis Raudjalg.



Tema sõnul nähakse Eestist kogu asja rohkem huumorivõtmes, justkui tegemist oleks ühe järjekordse Läti veidrusega. Võtmeküsimus on aga see, kuidas reageerib Läti enda ühiskond?



«Rääkisime täna oma Läti kolleegidega, kelle sõnul on hetkel Läti avalikkuse ja meedia hinnangud ettevõtmisele järjest negatiivsemad,» lisas Raudjalg.



Tema sõnul võib tegu võrrelda olukorraga, kus ühe välisfirma kohalik filiaal on oma ärilistele eesmärkidele tähelepanu tõmbamiseks sokutanud mingisse avalikku kohta kohvri ja teinud pommiähvarduse.



Selle tulemusena kisti päästeametnikud ja politseinikud pühapäeva õhtul sündmuse pere juurest minema. Kui samal ajal oleks päriselt mõni reageerimist nõudev sündmus juhtunud, võinuks asi minna ka kriminaalseks. Hetkel on ka selgusetu, milline on Tele2 ettevõtmise äriline eesmärk.



«Kui selle aktsiooni eesmärk on tõepoolest mingi uue toote lansseerimine, siis tundub, et selle toote väljatoomisega on veidi hiljaks jäädud.»



Samas leiab Raudjalg, et kui Tele2 riputab augu kaevamist näitava video näiteks oma koduleheküljele, on suur klikkide arv kindlustatud.



«Sama tähelepanu tuules saab ka mingi müügipakkumisega välja tulla. Samuti oleks hetkel näiteks Meteoriidi-nimelise uue kõnepaketiga välja tulles uue toote tuntus kohe olemas.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles