Läti meteoriidinali on osa suuremast kampaaniast?

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamitrikiks osutunud kraater.
Reklaamitrikiks osutunud kraater. Foto: Lauri Kulpsoo.

Reklaamifirma Zavod juht Marek Reinaas hindas, et Läti Tele2 poolt eile üles tunnistatud meteoriidikraatri trikk võib olla osa suuremast reklaamikampaaniast.


«See on üks üsna segadusse ajav reklaamitrikk,» väljendas Reinaas oma esimesi emotsioone, mida Läti Tele2 taoline ettevõtmine temas tekitas.



«Ma ise kahtlustan, et suure tõenäosusega ei tea me siiani selle juhtumi kõiki tagamaid.»



Nimelt ei taha Reinaas uskuda, et üks äriühing kaevaks keset põldu suure augu pelgalt selleks, et suurt uudist Lätist välja saada. Pigem võib tegu olla Tele2 sooviga mõnda uudistoodet sellise lähenemisega lansseerida.



Reinaas lisas, et kuna kogu asi võttis lõpuks väga kummalise ja mastaapse vormi, võib kavandatud toode vähemasti algselt soovitud kujul ka turule toomata jääda.



«Tont teab, mis sellest tulema pidi,» märkis Reinaas.



Tema sõnul sai Tele2 taolise sammuga tohutu meediatähelepanu ning nüüd on küsimus selles, kuidas sellest tähelepanust jõuda soovitud tulemuseni.



Selliste kampaaniate puhul peab omama piisavalt külma närvi ja suutma kogu sellega kaasneva info- ja kommunikatsioonivoo kenasti ära juhtida, hindas Reinaas.



Tema arvates võis Tele2 tõe avalikustamisega veidi ka hiljaks jääda. Nüüd jääb üle vaid oodata, milliseid samme ettevõte ise edasi ette võtab.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles