Kaubamaja Osturallil müüdi 46 miljoni eest

Allahindlused Tallinna Kaubamajas.

FOTO: Mihkel Maripuu

Osturalli tõi Tallinna ja Tartu Kaubamajja üle 380 000 külastaja ja müügikäibeks 46 miljonit krooni, kõige populaarsemad müügiartiklid olid jalatsid ja üleriided, samuti kosmeetika.

«Osturalli müügikäive oli küll mullusega võrreldes 14 protsenti madalam, kuid on ligi kaks korda parem kui meie praegune jaemüügi keskmine,» ütles Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel.

«Üllatuslikult ei jäänud ka külastajate arv eelmisele aastale oluliselt alla, viienda päeva lõppedes oli Tallinna ja Tartu Kaubamaja külastanud ligi 380 000 inimest.»

Enn Pareli sõnul on kliendid ootuspäraselt hinnatundlikumad.

«Ostusoovid on enam läbimõeldud ning ostetakse pigem vajadustest lähtuvalt,» nentis Parel.

«Ilmselt seetõttu olid varasemate aastatega võrreldes edukamad hooaja- ja tarbekaubad ning oluliselt vähem osteti bränditooteid.»

«Kõige paremini läksid sel korral kaubaks naiste ülerõivad, jalanõud ja kosmeetika,» ütles Parel.

Tagasi üles