India automüük kasvas 17 protsenti

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Indias toodetud väikeauto Tata Nano.
Indias toodetud väikeauto Tata Nano. Foto: Wordpress

India automüük kasvas septembris eelmise aastaga võrreldes 17,1 protsenti 22 975 sõidukini, sõiduautode müük kasvas sealhulgas 20,6 protsenti.

India autoturg on paljuski tänu valitsuse abimeetmetele rühkinud ülesmäge juba alates käesoleva aasta veebruarist, vahendab Associated Press.

India väikesel kuid kiiresti kasvaval autoturul üritavad nüüd kanda kinnitada näiteks Ford, General Motors ja Nissan, et panna alus tulevasele kasvule ja leida uus baas odava tootmise jaoks.

India sõiduautoeksport kasvas 21,6 protsendi võrra 38 992 autoni.

Turuliider Maruti Suzuki müüs Indias septembris 17,3 protsenti rohkem autosid, firma ekspordinumbrid aga kasvasid populaarse A-Stari nõudluse tõttu 85,4 protsendi võrra.

Tata Motorsi müük kasvas küll 5,8 protsenti, kuid eksport kukkus samas 36 protsendi võrra - riigist viidi välja vaid 926 Tata autot.

Enamik indialasi eelistab siiski veel kaherattalisi sõidukeid - mootorrattaid müüdi 838 150 ja nende müük kasvas 6,3 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles