Nordea laenupoliitika: lisaks kliendile vaatame, kes on tööandja

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordea pank.
Nordea pank. Foto: Eeva Kaun / Postimees

Nordea Panga tootejuhtimise osakonna juhataja Loit Linnupõld ütles koos Kinnisvarafirmade Liiduga peetud seminaril, et ka tuleval aastal keskendutakse laenupoliitikas lisaks kliendi maksevõimele ka tema tööandja usaldusväärsusele.

Linnupõllu sõnul on madalate marginaalide aeg läbi ja omafinantseeringud saavad üldjuhul olema 20-30 protsenti.

«Peamisteks laenusoovile eitava vastuse saamise põhjusteks on lõpetamata võlgnevused ja maksehäired, samuti SMS-laenud,» ütles Linnupõld.

«Oma rolli mängib siin aga ka see, kui laenutaotleja tööandja on finantsiliselt nõrk.»

Laenusaamist raskendab lisaks olemasolevale võlakoormale ka liiga nõrk laenutagatis.

Linnupõld rõhutas siiski, et täna on väga hea aeg eluaseme ostmiseks, vahetamiseks või renoveerimiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles