Säästumarket: üksikud tooted ei näita kaupluse hinnataset

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Säästumarket.
Säästumarket. Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

Rimi ja Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja teatas vastuseks TNS Emori järjekordse hinnaseire tulemustele, et üksikute toodete hinnavõrdluse põhjal on täiesti vale väita, et Prisma ja Säästumarketi hinnatasemed on ühtlustunud.


Säästumarketi 24.septembril tehtud hinnavõrdluse järgi, mille raames vaadeldi 261 toodet, olid Prisma hinnad Mägioja sõnul keskmiselt 13 protsenti kallimad.

«Võrreldud toodetest olid Säästumarketis 194 toodet soodsama hinnaga, 44 toodet sama hinnaga ja 23 toodet kallima hinnaga. Hinnavõrdluse tulemuse põhjal tegi Säästumarket korrektuure kallimaks osutunud hindade osas ja need on tänaseks muudetud,» ütles Mägioja.

Firma kommunikatsioonijuhi sõnul ei ole saladus, et meediaväljaannete ja uuringufirmade hinnavõrdlustesse kaasatud tooteid hoiavad kauplused teadlikult madalal tasemel.

«Loomulikult võib nende toodete puhul teha üldistusi võrreldud toodete kohta, kuid laiendada tulemusi kogu kaupluse sortimendile ei ole statistiliselt korrektne,» märkis Mägioja.

Säästumarket plaanib tema sõnul kaasa teha kõik konkurentide poolt meedias reklaamitud hinnapakkumised toodetele, mis leiduvad Säästumarketi sortimendis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles