Maxima: piim pole ainus müügiargument

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rododendroneid müüdi ka Valga Maximas.
Rododendroneid müüdi ka Valga Maximas. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaiu sõnul otsivad need jaeketid, mille käive on tublisti kukkunud, palavikuliselt võimalusi klientide tagasi meelitamiseks, kuid ainuüksi piima hinna allalöömisest selleks ei piisa.


«Ostjad ei jälgi praegu, mil kõik peavad otsustavalt kokku hoidma, pelgalt ühe kindla toote hinda, vaid kogu ostukorvi maksumust ja seda, kui atraktiivseid sooduspakkumisi keegi teeb,» selgitas Erilaid.

Näiteks müüb Maxima sellel nädalal kartulit turu keskmisest hinnast üle kahe korra odavamalt ehk 2,70 krooni kilo. Ka kaelakarbonaad on müügil 20-30 krooni madalama hinnaga.

Maxima hindab oma kaubavaliku ja hinnataseme optimaalseks. «Kui kaupleksime väiksema valikuga, võiks ehk hindu pisut veelgi langetada, kuid siis kaotaksime juba kliente. «Lisaks sellele, et meie hinnatase on turul üks madalaimaid, pakume oma püsiklientidele säästu igalt ostult ja hulgaliselt lisaallahindlusi,» sõnas Erilaid.

Maximas maksab liiter Valio Alma kilepiima täna samapalju kui Rimis, Säästumarketis ja Prismas odavaim kilepiim - 3.90. Samas on 500 gr pakk kohvi seal vaid 22,90 krooni, kohuke ja Kirde sai aga sama hinnaga kui teistes odavamates kettides.

Erilaiu sõnul saaks piima müüa veelgi odavamalt, kui seda tuua Leedust, kuid Maxima seda teed minna ei soovi.

«Meie hinnang on see, et see pole hinnasõda vaid piimasõda ja ennekõike eesti tootja vastu suunatud sõda, » lausus Erilaid.  

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles