JC Decaux: väiksemad välimeediafirmad kaovad turult

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Liivalaia tänav.
Liivalaia tänav. Foto: Mihkel Maripuu

JC Decaux arendusdirektor Jaanus Kadak on kindel, et lähiajal mõned väiksemad välireklaampindade pakkujad kaovad.


«Kõikide firmade peale kokku on reklaampindu natuke liiga palju,» tõdes ta.

Et konkurents on välireklaamiturul äärmiselt tihe, tuleb firmadel pingutada ka varasemast paremate hinnapakkumiste nimel. Suuremad välireklaampindade pakkujad Clear Channel, JC Decaux ja Prisma Meedia tunnistasid, et tänavu tuleb teha päris suuri hinnaalandusi.

Kuigi ametlikku hinnakirja pole neist keegi muutnud, võivad aled ulatuda sõltuvalt formaadist, perioodist ja kampaania mahust kuni 50 protsendini.

Huvi välireklaampindade vastu pole aga JC Decaux vanemprojektijuhi Aleksander Vilu sõnul kuhugi kadunud - pigem on see isegi kasvanud. «Iseasi, kui palju sealt tehinguid tuleb,» märkis ta. Vilu sõnul tuleb praegu ette väga palju kauplemist ja konkureerivate pakkumiste võrdlemist.

Nii seisavad praegu paljud suuremad ja kallimad pinnad tühjana. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles