Ärimees Margus Reinsalu tutvustab laulupidu maailmale

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtja Margus Reinsalu.
Ettevõtja Margus Reinsalu. Foto: Mihkel Maripuu

Enne jaanipäeva üllatas kultuuriminister Laine Jänest kõne ühelt edukalt ettevõtjalt Margus Reinsalult, kes uuris, miks maailm laulu- ja tantsupeost midagi ei tea, kirjutab Lauri Linnamäe ajalehes Postimees.


Reinsalu teatas konkreetse inimesena, et ajab selle asja korda. Praeguseks on ühe väikese kommunikatsioonibüroo töötajad veetnud tema tellimust täites peaaegu kolm nädalat laulupidu välismaailmale tutvustades. Sihtgrupp pole ei midagi vähemat kui kogu ingliskeelne maailm.

Reinsalu kinnitas Postimehele, et laulu- ja tantsupidu on lihtsalt liiga suur ja uhke kultuuriüritus, et seda mitte laias maailmas tutvustada.

Kui Reinsalu on oma toetusest rääkides tagasihoidlikkus ise, siis kultuuriminister Jänes pole kiitusega kitsi.

«Meil on praegu kõvasti tegemist, et saaks Eestiski kogu laulu- ja tantsupidu puudutav teave korralikult levitatud, välismaal jagamiseks ei ole lihtsalt võhma jätkunud,» lausus ta.

Reinsalu tasutud kampaania ei tähenda peoplakateid Manhattanil või kihnu seelikus voldikujagajaid Sohos.

Kommunikatsioonibüroo Vare & Jaakkola partneri Jaan Vare kinnitusel levitatakse laulupeosõnumit tõlgituna peamiselt sotsiaalvõrgustikes.

Kultuuriministri kinnitusel on laulu- ja tantsupeol ettevõtjate hulgas oma püsivad koostööpartnerid, kes on suurüritust toetanud, kuid praegusel ajal on uute toetajate ilmumine harv juhus.

Antud artikli täisteksti loe Postimehe paberversioonist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles