Proovisõit uue potentsiaalse turuhitiga: Honda CR-V 1,6 i-DTEC

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Honda CR-V 1,6 i-DTEC
Honda CR-V 1,6 i-DTEC Foto: WhatCar?

Whatcar? Eesti peatoimetaja Tõnu Tramm käis katsetamas 1,6-liitrise diiselmootoriga Honda CR-V-d, mille baashind on tervelt 4000 eurot senisest diislist soodsam ning mida Eestis saab osta alates oktoobrist.

Honda CR-V uus mudelipõlvkond on tänavuse aasta absoluutne müügihitt. Vähemalt Eesti turul. Ja miks ei peakski olema, sest auto on eelkäijaga võrreldes oluliselt sõidetavam, praktilisem ja ka baashind tänu esiveolise versiooni lisandumisele soodsam. Tema maine on eestlaste seas kõrge ning vaata kummast otsast tahad, raha eest autot on siin küll ja veel.

Mõned hädad muidugi on olnud: tema 2,2-liitrine diiselmootor on jätkuvalt kallis, mistõttu suurem osa CR-V-dest ostetaksegi bensiinimootoriga. Ehkki maasturilaadsed tooted eeldavad üldjuhul ikka säästlikku diiselmootorit. Kui see on aga 7000 (!) eurot bensiinimootorist kallim, siis elu sees ei sõida seda hinnavahet tasa.

Alates oktoobrist saab see mure aga kohe kõvasti leevendust. Müügile saabub 1,6-liitrise diiselmootoriga CR-V, mille baashind on tervelt 4000 eurot senisest diislist soodsam. Ok, 3000 eurot võrreldes bensiinimootoriga jääb jätkuvalt vahele, kuid on ikka väga suur vahe, kas sõita tasa 7000 eurot või 3000. Lisaks on uus 1,6-liitrine senisest 2,2-liitrisest ökonoomsem ja mitte vähe: reaalses elus vähemalt 2 l/100 km kohta.

Siin juba on, mille üle autot ostma minnes mõelda.

Loe edasi Whatcar?-ist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles