Koenigsegg: Saabist tehakse superbränd

Mari Kamps
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Koenigseggi logo sportautol
Koenigseggi logo sportautol Foto: SCANPIX

Rootsi Saabi autotööstuse uus omanik Koenigsegg Group kavatseb muuta ostetud kaubamärgi senisest eksklusiivsemaks ja samas vähendada oluliselt toodangu hulka.


Koenigseggi arvutuste järgi muutub Saab kasumlikuks, tootes aastas 70 000 autot, vahendas Dagens Industri.

Saab Automobile oma arvestuste järgi on selliseks piiriks 130 000 autot.

2008. aastal teenis Saab kahjumit, müües vaid 95 000 autot. Tänavu aasta alguses kahjum üha suurenes.

Koenigsegg on Rootsi luksuslik kaubamärk, mis eelmisel aastal tootis vaid 18 autot.

Dagens Industri andmetel tähendavad Saabi uue omaniku plaanid Trollhättani tehases suuri ümberkorraldusi. Ajalehel täpsemaid andmeid nendest aga pole.

Saab annab otseselt tööd 3400 inimesele, allhankijate kaudu aga 12 000 inimesele.

Christian von Koenigseggi 1994. aastal loodud firma palgalehel on aga vaid 45 inimest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles