New York Times müüb Boston Globe'i pesapalliklubi Red Sox omanikule

The Boston Globe'i toimetus.

FOTO: SCANPIX

Meediakontsern New York Times Company teatas laupäeval, et nõustus müüma ajalehe Boston Globe 70 miljoni dollari eest Bostoni pesapalliklubi Red Sox omanikule.

Ühendriikide päevaleht New York Times ostis Boston Globe'i 1993. aastal 1,1 miljardi dollari eest ning müüb selle nüüd edasi suure kahjumiga.

Ajalehe ostjaks on John W. Henry, kes on Bostoni pesapalliklubi Red Sox enamusomanik, vahendas New York Times.

Müügihinna sisse kuuluvad ka veebileht Boston.com, otsepostitusettevõte Globe Direct, ja Worchesteri linna kohalik päevaleht Telegram & Gazette.

Boston Globe on viimastel aastatel olnud majandusraskustes ja New York Times Company on otsustanud oma piirkondlikest lehtedest loobuda, et keskenduda vaid päevalehele.

Tagasi üles