Eestlased ei oska sageli oma ideid maailmas müüa

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silicon Valley sünnikoht.
Silicon Valley sünnikoht. Foto: AP / Scanpix.

Eestlased ei oska sageli oma ideid mujal maailmas edukalt müüa, nii tunnistasid Californias, Silicon Valleys visiidil olevat president Toomas Hendrik Ilvest saatva Eesti äridelegatsiooni liikmed.

Äridelegatsiooni liikmed lisasid samas, et ideid, mida müüa, meil tegelikult ju on, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».

«Tehnoloogiliselt on meil häid lahendusi küll, meie nõrkus on see, et me ei oska seda väga hästi müüa,» märkis AS Santa-Monica Networks president Vaho Klaamann.

«Ma arvan küll, et me oleme natuke eestlaslikult tagasihoidlikud, me peaksime olema palju pealetükkivamad ja kohanduma näiteks Ameerikas, Ameerika kultuuriga,» märkis AS Proekspert juht Marko Sverdlik.

Kui osa äridelegatsiooni liikmeist alles piidleb USA turgu, oli neljal Eestiga seotud ettevõttel presidendi visiidi ajal toimunud vastuvõtul võimalus oma äriideid lühidalt tutvustada.

«Esindan siin firmat Fits.me, Eesti bio-roboti tehnika ettevõtet, mis toodab robot-mannekeene, mida kasutada virtuaalpoodide proovikabiinides,» rääkis Firma Fits.me esindaja Toby Stone.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles