Mööblimüüja pettis teisigi kliente

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
See köögimööbli pood on mai algusest suletud.
See köögimööbli pood on mai algusest suletud. Foto: Peeter Langovits

Eile Postimehes ilmunud kirjutise peale mööbli edasimüügiga tegeleva WiseGroup OÜ ainuomaniku Katrin Lobjakase tellija ettemakstud rahaga kadumise kohta, laekus toimetusse veel teinegi analoogiline lugu.


Anne (toimetusel teine nimi teada) sõlmis lepingu köögimööbli edasimüüjaga WiseGroup Complete mööblisalongis märtsi lõpus ja tasus ettemaksuna poole tellimuse hinnast, mis oli 33 000 krooni.

«Olin eeltööna uurinud oma võimaluste piires firma tausta ja midagi halba kahtlustada ei osanud. Lepingus märgitud mööbli tarneaeg oli 45 päeva. Olin edasimüüjaga tihedalt kontaktis, sest enne mööbli kohaletoomist oli vaja teha remondi- ja elektritöid, pidasin nõu ka värvitoonide osas, arutasime pistikute asukohti ja muud» kirjutab naine.

Ta helistas või käis kontoris kohal vähemalt kord nädalas. Viimane kontakt Katrin Lobjakasega oligi telefonitsi 28. aprillil ja siis lepiti kokku, et ta helistab nädala pärast ja lepib kokku paigaldusaja. «Kuna telefonikõnet õigel päeval ei tulnud, helistasin ise ja käisin kohal Complete mööblisalongis Kadaka tee 70c. Kedagi kohal ei olnud, ühelegi kontakttelefonile ei vastatud. Olen saatnud ka sõnumeid mobiiltelefonile - vastust ei saa. Kõrvalt ilusalongist öeldi, et alates 5. maist pole seal keegi käinud.»

7. mail helistas Anne tootjatehasesse Fortem Grupp, mille toodangut WiseGroup edasi müüb. Selgus, et tema mööblitellimust ei ole tehasele edastatud. Teada on, et edasimüüja näol on tegu väikese firmaga, mille omanik Katrin Lobjakas ise tegutseb konsultandina ja klienditeenindajana, peale tema on tööl veel ainult üks mööblipaigaldaja.

Anne järgmine käik viis tarbijakaitse nõuandlasse, kust soovitati asi anda politseisse. 13. mail tegigi naine avalduse Põhja Politseiprefektuurile, 8. juunil tulnud vastuses seisab aga, et alust kriminaalmenetlust algatada ei ole. Soovitati pöörduda tsiviilkohtusse.

«Olen nördinud, et minul tarbijana mingit kaitset ei ole. Kuna ma väga usaldasin edasimüüjat, siis arvestasin, et köök jõuab tähtaegselt - vana köögimööbel, kraanikauss ja pliit on ära viidud. Minu jaoks on tegu väga suure väljaminekuga ja olen ääretult pettunud,» võtab Anne juhtunu kokku.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles