A. Le Coq: iga neljas õlu müüakse sadamapoes või laeval

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õlu.
Õlu. Foto: SCANPIX

A. Le Coq teatas, et ettevõtte poolaasta müük laevadele ja sadamapoodidele  ehk travel trade on viimase aastaga kasvanud nii liitritelt kui rahaliselt 30 protsenti.

 «Tänasel päeval moodustab travel trade segment 25 protsenti kogu Eestis müüdud õllest ja ligi 35 protsenti siidritest ja long drinkidest,» ütles A.Le Coq-i juht Tarmo Noop, lisades, et ilma selle segmendi olulise tõusuta viimase viie aasta jooksul oleks riiklikud aktsiisilaekumised, vaatamata aktsiisisitõusule, selgelt miinuses.

«Eestis ei arvestata travel trade segmenti reaalselt ekspordi hulka, sest Eesti riik saab sellelt sarnaselt sisemaa müügiga aktsiisi, kuid sisuliselt on tegemist reaalse ekspordiga, » ütles Noop. 

2013. aasta esimese 6 kuuga müüs A. Le Coq nimetatud segmenti ligi 7 miljoni euro eest lahjat alkoholi. 

A. Le Coq’i õlle, long drinki ja siidri eksport laevadele ja sadamakauplustele on alates 2005. aastast kuni tänaseni kasvanud ligi 12 korda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles