Panasonic omandas Gorenjes vähemusosaluse

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Panasonicu logo.
Panasonicu logo. Foto: SCANPIX

Elektroonikaettevõte Panasonic teatas, et omandas 10 miljoni euroga kodumasinate tootjas Gorenje vähemusosaluse.

Ettevõtted teatasid ühtlasi koostöö alustamisest ja pikaajalise strateegilise liidu loomisest, mille eesmärk on parandada mõlema firma konkurentsivõimet Euroopa turul.

Gorenje ja Panasonic alustavad koostööd uuringute ja arendustöö ning tootmise ja müügi vallas: algab arendustöö uue generatsiooni pesumasinate väljatöötamisel ning Kesk- ja Ida-Euroopa turgudele suunatud külmkappide tootmisel. Lisaks integreeritakse Panasonicu kaubamärk ka Gorenje sisseehitatud ahjudele.

Gorenje Group on Euroopa üks suurimaid kodumasinatetootjaid, mis omab kaubamärke Gorenje, Gorenje*, Atag, Asko, Pelgrim, Mora, Upo, Etna ja Körting.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles