iDeal kampaania

Panasonic omandas Gorenjes vähemusosaluse

Panasonicu logo.

FOTO: SCANPIX

Elektroonikaettevõte Panasonic teatas, et omandas 10 miljoni euroga kodumasinate tootjas Gorenje vähemusosaluse.

Ettevõtted teatasid ühtlasi koostöö alustamisest ja pikaajalise strateegilise liidu loomisest, mille eesmärk on parandada mõlema firma konkurentsivõimet Euroopa turul.

Gorenje ja Panasonic alustavad koostööd uuringute ja arendustöö ning tootmise ja müügi vallas: algab arendustöö uue generatsiooni pesumasinate väljatöötamisel ning Kesk- ja Ida-Euroopa turgudele suunatud külmkappide tootmisel. Lisaks integreeritakse Panasonicu kaubamärk ka Gorenje sisseehitatud ahjudele.

Gorenje Group on Euroopa üks suurimaid kodumasinatetootjaid, mis omab kaubamärke Gorenje, Gorenje*, Atag, Asko, Pelgrim, Mora, Upo, Etna ja Körting.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles