Audiitorfirma Ernst & Young muutis nime

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ernst & Youngi vana logo ja moto.
Ernst & Youngi vana logo ja moto. Foto: AFP / Scanpix

Maailma üks suuremaid audiitor- ja konsultatsioonibüroosid Ernst & Young kannab nüüdsest nime EY, ühtlasi uuenesid äriühingu visioon ja logo.

«Alates tänasest on EY uus tunnuslause Building a better working world ehk ehitame üles paremini toimiva maailma, mis võtab kokku meie visiooni ja tegutsemispõhimõtted tulevikuks,» selgitas EY Eesti partner Ivar Kiigemägi.

Strateegia ja visuaali uuendamiseks andis tõuke ka EY globaalse juhi vahetus – EY juhatuse esimehe ja tegevjuhi kohale asus sellest kuust 51-aastane Mark Weinberger.

EY tegutseb 140 riigis, sh Eestis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles