Coca-Cola asepresident: suurtel brändidel on alati vaenlasi

, reklaamikorraldaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
The Coca-Cola Company asepresident Joseph V. Tripodi
The Coca-Cola Company asepresident Joseph V. Tripodi Foto: Olav Osolin

Ükskõik, kus mõni Coca-Cola esindaja sõna ei võta, liigub peagi jutt kalorite ja laste teemale. The Coca-Cola Company asepresidendist turundusjuht Joseph V. Tripodi pidi ka täna Cannes'i loovusfestivalil ajakirjanikega kohtudes aru andma, kuidas ta suhtub ülekaalulisuse probleemi ja mida ta arvab sellest, et Coca-Colat vaadatakse kui ebatervislikku brändi.

Tripodi, kes pole ka ise just kõhn inimene, märkis uuringutele viidates, et inimesed saavad jookidest vaid 6% oma igapäevastest kaloritest. New Yorgi linnapea Michael Bloomberg on süüdistanud Coca-Colat selles, et linnaelanikud on 20 aasta jooksul oluliselt paksemaks muutunud, kuid samal ajal müüakse New Yorgis 40% Coca-Colast kalorivabade versioonidena. Tripodi sõnas, et olgugi, et Coke'i süüdistatakse kõikides hädades rohkem, kui faktid tegelikult kõnelevad, suhtuvad nad probleemi siiski täie tõsidusega ja püüavad omalt poolt kaasa aidata, et inimesed ei tarbiks liiga palju kaloreid. Nii näiteks püüavad nad tarbijat selgemini informeerida, kui palju ühes tootes suhkrut ja kaloreid on, kusjuures kalorite hulk antakse nüüd terve pudeli, mitte "annuse" kohta. Paralleelselt toetavad nad mitmesuguseid üritusi ja ideid, mis kutsuvad inimesi tervislikumalt toituma ja aktiivsemat elu elama. Lisaks sellele on otsustatud, et Coca-Cola tooteid ei reklaamita noorematele kui 12 aastased. Tripodi nentis, et alati on inimesi, kellele suurkorporatsioonid ja nende tooted, sh ka Coca-Cola, ei meeldi ning osa neist kasutab brändide ründamisel ka ebaõigeid fakte, kuid see on paratamatus, millega suured brändid peavad arvestama. Samal ajal on ta seda meelt, et ka brändi vastastega suhelda, mis aga veel olulisem, tuleb püüda näha tegelikku probleemi ja osaleda lahenduste väljapakkumisel. Tripodi ütles, et lahenduste all ei pea ta silmas PR-i või kommunikatsiooni, vaid ta küsib igalt oma osakonnalt, missugustes inimestele tervislikumat eluviisi propageerivates programmides Coca-Cola ühes või teises regioonis osaleb ja tahab saada konkreetseid vastuseid. Olgu lisatud, et Cannes'i festivalipalees pakutakse kõigile külalistele tasuta Coca-Colat erikujundusega 250 ml alumiiniumpudelist, mis sisaldab 105 kalorit.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles