Rimi ja Säästumarketi kauplustes esineb kaardimaksetel häireid

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kaupluse kassa.
Rimi kaupluse kassa. Foto: Andres Haabu / Postimees

Rimi ja Säästumarketi kauplustes võib süsteemirikke tõttu esineda täna ja lähipäevadel häireid kaardimaksete tegemisel.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul värskendas jaeketi partner, kes haldab Rimi  ja Säästumarketi kaupluste kaardimaksesüsteemi, täna öösel tarkvara, mille tagajärjel lakkasid kaardimaksesüsteemid osaliselt töötamast. «Vabandame klientide ees ebamugavuste pärast ja loodame, et olukord saab peagi lahendatud. Palume klientidel igaks juhuks varuda enne kaupluste külastamist vajalikus koguses sularaha,» lausus Lilleoja.

Kaardimakseterminalide töö täielikuks taastamiseks on partneril vaja läbi käia kõik kauplused, kus rike esineb ning terminalid manuaalselt taaskäivitada, mis võib aega võtta kuni paar päeva. «Hoiame kliente olukorra lahendamisega kursis. Täiendavat infot võib mõne aja pärast leida meie kodulehelt rimi.ee  ja Rimi Eesti Facebooki lehelt,» sõnas Lilleoja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles