Lennusadama turundusjuht Triin Visnapuu-Sepp rääkis Turundusraadios, et Lennusadam on algusest peale tahtnud ehitada oma tugevat brändi ja muuhulgas koolitavad Lennusadama töötajaid samad inimesed, kes õpetavad ka näitlejaid.
Lennusadama töötajad õpivad näitlejameisterlikkust
Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits, reklaamiagentuuri Creatum juht Moonika Kiop ja Lennusadama turundusjuht Triin Visnapuu-Sepp rääkisid brändi loomisest, juhtides tähelepanu asjaolule, et hea bränd ei ole mitte visuaalne logo, vaid organisatsiooni poolt iga inimeseni viidud väärtuste kogum.
Moonika Kiopi sõnul aetakse sõna «bränd» sageli segi kaubamärgiga, kuid esimene neist on siiski ennekõike emotsionaalsete tunnete, arvamuste ja kujutelmade kogum, mis peaks tootest või teenusest looma kas kalli, odava, hea, turvalise, vms kuvandi.
Anu-Mall Naarits pakkus välja, et keerulise sõna «bränd» asemel oleks eesti keeles mõistlik kasutada kõige lähema tähendusega sõna «mulje». Bränding oleks siis justkui mulje loomine.
Triin Visnapuu-Sepp omakorda rõhutas, et iga organisatsioon, kes hakkab endale looma brändi, peaks ennekõike ära otsustama, mis on see soovitav sisu ja siis seda kõigi vahenditega edasi andma.
«Lennusadam on alles teel brändi staatusesse, pingutame selle nimel,» lausus ta, avaldades arvamust, et kõigest aastase tegevusajaga ilmselt veel brändiks ei muututa. Visnapuu-Sepa ütlusel on Lennusadamale tähtis oma identiteeti ehk sisu, mis on kokku võetud sõnapaaris «meretäis põnevust», anda edasi kõigis nii majast väljapoole suunatud tegevustes kui ka majasisestes tegevustes. Näitena tõi ta Lennusadama teenindajate koolitamise samade inimeste poolt, kes koolitavad ka professionaalseid näitlejaid. Selliste koolituste tulemusel peaks teenindajad muutuma grammi võrra aktiivsemateks ja artistlikumateks. Lisaks valmistab Lennusadam oma teenindajatele ette lugusid, mida need omakorda muuseumi klientidele edasi räägivad.