Maailma kõige väärtuslikum bränd on endiselt Apple

iPhone Apple'i logo taustal.

FOTO: SCANPIX

Kaubamärkide analüüsikeskuse BrandZ värske brändide väärtuse edetabeli kohaselt on maailma kõige väärtuslikum bränd endiselt Apple, mille väärtuseks hinnatakse 185 miljardit dollarit.

Apple’le järgnevad:

2. Google – 113,7 mld USD

3. IBM – 112,5 mld USD

4. McDonalds – 90,3 mld USD

5. Coca-Cola – 78,4 mld USD

6. AT&T – 75,5 mld USD

7. Microsoft – 69,8 mld USD

8. Marlboro – 50,1 mld USD

9. China Mobile – 55,4 mld USD

10. General Electric – 55,4 mld US
 

Kõige väärtuslikum Euroopa bränd on 19. kohal SAP (Saksamaa tarkvarafirma), Briti-Hongkongi panganduskonglomeraat HSBC (25. koht), moerõivaste bränd Zara (35. koht), L’Oreal (42. koht), Mercedes Benz (43. koht), Shell (50. koht).

Skandinaaviamaadest on suurima väärtusega H&M (69. koht).

Tagasi üles