Eestimaalased peavad tähendusrikkaimaks brändiks politseid

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Politseilõvi Leo.
Politseilõvi Leo. Foto: Lõuna prefektuur

Idea Group Eesti juht Eha Talvist ja uuringute juht Mauri Sööt tutvustasid Pärnu Turunduskonverentsil mahukat brändi-uuringut, mille kohaselt on eestimaalaste jaoks kõige tähendusrikkam bränd Eesti politsei.

«Tähendusrikas on selline bränd, mis läheb inimestele korda selle kaudu, et parandab nii üksikisiku kui kogu ühiskonna heaolu. Kui tihti korrutatakse, et eristu-eristu-eristu, siis meie usume, et aastal 2013 ainult eristumisest enam ei piisa,» rääkis Talvist. Sööt lisas, et heaolu parandamist näevad inimesed läbi erinevate kasude – bränd võib aidata mul hea välja näha, olla terve, säästa ega ja raha, saada uusi teadmisi, elamusi vms.  

Pikas pingereas oli viiendal kohal Tartu Ülikool. «See on väga hea tulemus, sest erinevalt söögist-joogist, mis puudutab kõiki inimesi, on otsene kokkupuude Tartu Ülikooliga vaid osal inimestel. Samas on see ikkagi Eesti bränd aastast 1632 – kes teine saaks midagi vägevamat vastu panna,» selgitasid esinejad. «Neljandal kohal – üllatus-üllatus – on Eestimaa ja kolmanda koha saavutas selline bränd nagu Ita Ever.“

Teise koha saavutas Google, mis võidutses ka rahvusvahelises edetabelis, ning  kõige tähendusrikkamaks brändiks peavad eestlased Eesti politseid, kellele andis oma toetuse 82 protsenti vastanutest. «Turundaja ei saa teha imet, kui pole head toodet või teenust. Kui see on aga olemas, siis isegi sellest ei piisa. Uuringu tulemused näitavad, et igale neljandale inimesele ei läheks korda isegi meie tippbrändide kadumine. Seega mõelge laiemalt, mõelge inimeste heaolu peale. Mõelge iseenda heaolu peale – mida mina ja kogu ühiskond tahaks sellelt brändilt,» ütles Talvist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles