Starter püüab noori võita QR-koodi levitamisega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starter levitab noorte meelitamiseks QR-koodi. Pildil majandusportaali E24 nimest genereeritud kood.
Starter levitab noorte meelitamiseks QR-koodi. Pildil majandusportaali E24 nimest genereeritud kood. Foto: Postimees.ee
Starter kasutab oma uues energiajoogikampaanias QR-koodi – Jaapanis sündinud kahedimensioonilist maatrikskoodi, millega edastatud sõnumeid saab lugeda spetsiaalse tarkvara ja kaameraga varustatud mobiiltelefoni abil.

Põhimõtteliselt on QR-kood kui salakeel, mida mõistavad vaid valitud. Lihtne nõks, et luua noorte seas elevust ja kutsuda neid energiajoogi veebilehele. Starteri internetiküljel saab genereerida oma nimest, telefoninumbrist või muust infost QR-koode ja alla laadida nende lugemiseks tarviliku tarkvara.

QR-koodi maaletooja ja levitaja tiitel on Starterile vajalik kinnitamaks ka oma brändilubadust – olla pidevalt millegi algataja ja esirinnas uuendustega.

Hoolimata sellest, et QR-koodi kasutati algselt autotööstuses osade markeerimiseks, pole selle pruukimine turunduses sugugi uus.

Üsna levinud on see Aasia riikides, kuid ka Oslo ühistranspordis on sel moel uusi tooteid reklaamitud. QR-koodis sõnumi on oma laulu Integral videosse pistnud isegi Briti poppgrupp Pet Shop Boys.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles