Elion kasvatas nii televisiooni kui lairiba klientide arvu

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elion.
Elion. Foto: Raigo Pajula

Võrreldes aastataguse ajaga kasvas Elioni nutiTV klientide arv  esimese kvartali lõpuks enam kui 10 protsenti ning märtsi lõpus oli ettevõttel ligi 160 000 televisiooniteenuse tellijat. Internetiteenuse klientide arv jõudis 216 000ni, mis on 6 protsenti rohkem kui aasta tagasi, teatas ettevõte.

Elioni juht Arti Ots rääkis, et aasta esimesed kuud näitasid, et edu tagab oma vigadest õppimine, fookus kvaliteedil ning klientide tagasisidega arvestamine. «Alanud aasta tõestas meile jätkuvat vajadust investeerida võrgu kvaliteeti ning keskenduda pidevalt hästi töötavatesse teenustesse,» lisas Ots.

Esimeses kvartalis tegi Elion investeeringuid nii võrgu kui toodete arendusse kokku 6,5 miljoni euro eest. Sel aastal jätkab ettevõte ülikiiret internetti võimaldava valguskaablivõrgu rajamist, võrgu kvaliteedi parandamist ning uute teenuste arendamist.

2013. aasta esimese kvartali lõpuks oli Elion valmis lansseerima kodujuhtimise teenuse, millega astuti uude, digitaalse kodu ärivaldkonda. Aprilli alguses said inimesed võimaluse hakata uut teenust ja seadmeid ka kasutama.

Kodujuhtimise teenust ja seadmeid valmistatakse eestlaste vedamisel täna ette kogu Skandinaavia turu jaoks TeliaSonera grupis. Elioni hinnangul kasvatab kodujuhtimise teenus nii lairiba klientide arvu kui ka pakub olemasolevatele klientidele täiendavat võimalust internetiteenuse kasutamiseks ja koduse heaolu suurendamiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles