Cannes Lions reklaamifestivalile koguneb ennenägematu hulk reklaamiilma tippe

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes Lions reklaamifestivali logo
Cannes Lions reklaamifestivali logo Foto: Canner Lions

Seoses juubeliga oodatakse juunis toimuvale Cannes Lions reklaamifestivalile  kõigi aegade suurimat delegaatide tulva, mis võib ulatuda paarikümne tuhandeni. Ka Eestist sõidavad reklaamimaailma tippsündmusele siinse loovtööstuse parimad.

Festival toimub juba 60ndat korda ning selle programm on tihedalt täis huvitavaid seminare ja workshoppe. Google räägib kreatiivsest revolutsioonist, Facebook keskendub sotsiaalsele loovusele, tumblr rajaja David Karp räägib oma 90 miljoni kasutajaga platvormist. Oma seminari sisustavad PhD, TBWA, LOWE and Partners, The Globe and Mail, Unilever jne. Cannes’i debatil ennustavad suundumusi Coca-Cola globaalsed juhid.

Cannes`i delegaatide listis on esindatud Eesti loovtööstuse raskekahurvägi: Division, Tank, Age, Kontuur, Utopia, Imagine, Idea. Postimehe priipääsmega sõidavad festivalile Saku õlletehase ja Selveri ning nende loovagentuuride esindajad. Festivali ei ole kordagi vahele jätnud EMT – ka sel aastal on kohal Anne Muldme ja Riho Jürvetson.

Eraldi seltskonna moodustab Eesti noor filmikogukond – nimelt on filmiklastril plaan panna Cannes’s püsti oma telk ja teha seal kodumaisele filmitootmisele promo. Ettevõtmist rahastab EAS.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles