Rail Balticu planeeringuhanke võitis 7,5 miljoni euro suurune Eesti firmade ühispakkumine

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raudtee.
Raudtee. Foto: Priit Simson

Tehnilise järelevalve amet kuulutas Rail Baltic raudteeliiniga seotud maakonnaplaneeringute ja eelprojekteerimise läbiviimiseks korraldatud rahvusvahelise hanke võitjaks ühispakkuja OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko, EA Reng AS, mille pakkumuse maksumuseks on 7 489 503  eurot käibemaksuta. Hindamise kriteeriumiks oli odavaim hind.

Hankele kvalifitseerusid kõik  kolm pakkumuse esitanud  pakkujat, Suurbritannia konsultatsiooniettevõte AECOM Limited oma tütarettevõtetega koos Prantsusmaa kontserniga SYSTRA, ühispakkujana OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko, EA Reng AS ning Leedu projekteerimisettevõte UAB Kelprojektas ja ühispakkujana Rootsi projekteerimisettevõte Sweco Energuide AB koos Eesti ja Läti tütarettevõtete ning Hispaania projekteerimisettevõttega INECO.

Hanke võitja väljakuulutamise otsust saab vaidlustada 7 tööpäeva jooksul. Juhul, kui otsust ei vaidlustata, läheb see Vabariigi Valitsusele ülevaatamiseks ja kinnitamiseks. Pärast otsuse kinnitamist Vabariigi Valitsuse poolt sõlmitakse hanke võtjaga töövõtuleping.

Hanke läbiviimise komisjoni kuuluvad Tehnilise Järelevalve Amet ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium ning lisaks vaatlejad Harju, Rapla ja Pärnu maakonnast, siseministeeriumist ja Eesti Raudteest.

Hanke eesmärk on Rail Baltic 1435 trassi koridori määramiseks vajalike Harju, Rapla ja Pärnu maakondade joonobjekti teemaplaneeringute kehtestamise dokumentide tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute koostamine, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise läbiviimine ning raudtee eelprojekti koostamine tehniliselt vajaliku raudteemaa määramiseks optimaalse ja majanduslikult tasuva lahenduse leidmiseks, samuti raudtee toimimiseks vajalike ja raudtee ehitamisest tingitud ehitiste eelprojektide koostamine, projekteerimis-, ehitus- ja maade maksumuse eelarvestamine ning teostatavus-tasuvusanalüüsi koostamine.

Rail Baltic projekti kaasrahastatakse 50 protsendi ulatuses Euroopa Liidu TEN-T programmist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles