Swedbank: meie süsteemid toimivad taas

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki pangakontor.
Swedbanki pangakontor. Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Täna hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired, mis kella 12 panga kinnitusel likvideeriti.

 Täna, 18. märtsi hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired, teatas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask. Pank tegi sisemiste süsteemide taaskäivituse, mille järel hakkasid kõik teenused kella 11.30 paiku taas tööle.

Täna hommikupoolikul oli probleeme nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas ning samuti panga kõnekeskuse töös.

«Ei reedeste ega tänaste häirite taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike. Tegu on riistvaralise probleemiga, mis paraku kordus täna,» sõnas pangaesindaja. Kuna hoolimata nädalavahetusel tehtud suurtest pingutustest esines täna hommikupoolikul veel häireid, siis otsustas pank teha süsteemide taaskäivituse, misjärel taastus teenuste töö kella 11.30. Hetkel monitoorib pank kõiki oma süsteeme äärmise tähelepanelikkusega.

«Vabandame südamest klientide ees korduvate katkestuste pärast. Võimalike kahjutaotlusega palume pöörduda panka. Kinnitame, et hüvitame põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas,» teatas pank.

Reedel seiskus Swedbanki töö keset päeva kogu Baltikumis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles