Portaal korraldab elektri ühisostukampaania

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Energiaturg.ee tegevjuht Moonika Kukke.
Energiaturg.ee tegevjuht Moonika Kukke. Foto: Mihkel Maripuu

Elektrihindade võrdlusportaal energiaturg.ee alustas täna kahenädalase testperioodina elektrimüüja vahetuskampaaniat, kus tarbijad saavad ühiselt küsida müüjatelt parimat elektripakkumist.

Eeskujuks võeti pikalt avatud elektrituruga riigid nagu Suurbritannia, Holland ja Belgia, kus tarbijad on ühinedes säästnud aastas sadu eurosid.

Tarbijatel on võimalik 8. – 22. märtsini liituda energiaturg.ee leheküljel Energiatunneliga sisestades keskkonda oma kontaktandmed ja aastase tarbimismahu. Kampaania lõppedes kogub portaali meeskond andmed kokku, analüüsib neid, saadab müüjatele päringud ning annab liitunud tarbijatele teada, mis hinnaga elektrimüüjad talle nõus oleksid elektrit müüma.

Energiaturg.ee tegevjuht Moonika Kukke rõhutab, et tarbijad ei ole kohustatud Energiatunneliga liitudes lepingut sõlmima, kuid kampaaniaga liitumine on kõigile soovituslik, kuna mida suurem on liitunute hulk, seda suurem tõenäosus on saada soodsam pakkumine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles