Osa Eesti Energia klientidest sai ekslikult võlateateid

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Energia teeninduskeskus.
Eesti Energia teeninduskeskus. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Infosüsteemi vea tõttu ei kandunud kõikide Swedbanki otsekorraldusmaksete laekumise info Eesti Energia arveldussüsteemi ja makse tasunud kliendid said Eesti Energialt võlateateid.

Postimehe lugejal on Eesti Energiaga otsekorraldusleping, mille alusel läks elektriarve tasu summas 284,88 tema arvelt maha 20. veebruaril.

Ootamatult saabus kliendile aga 27. veebruaril kiri, et summa 284,88 eurot on Eesti Energiale laekumata. Summa paluti tasuda hiljemalt 6. märtsiks Eesti Energia arvelduskontole. Samuti juhiti kliendi tähelepanu sellele, et maksetähtpäeva ületanud arvelt arvestatakse viivist vastavalt lepingule. See tegi kliendi murelikuks.

Viiviseid kaasa ei too

«Infosüsteemi vea tõttu ei kandunud kõikide Swedbanki otsekorraldusmaksete laekumise info üle meie arveldussüsteemi. Seetõttu väljastati ekslikult osale klientidest võlateated,» tunnistas Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik. Viga puudutab vaid neid otsekorralduse kliente, kelle arve maksetähtaeg oli 20. ja 21. veebruar ning kes kasutavad otsekorraldusmakseid Swedbankis.

«Laekumiste info saab meie arveldussüsteemi lisatud tänase päeva jooksul. Ekslikult edastatud võlateade ei too kaasa viiviseid,» kinnitas Vennik.

«Meil on ääretult kahju tekkinud vea pärast, seda enam, et tegu on klientidega, kes tasuvad oma arveid alati väga korralikult.  Palume klientidelt vabandust ekslikult saadetud võlateadete pärast. Võtame nendega ka ise ühendust, et vabandada ja kinnitada, et makse on meieni jõudnud,» rääkis Vennik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles