Brändi tootmine Armeenias vähenes kolmandiku võrra

Mari Kamps
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Klaas konjakiga
Klaas konjakiga Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Brändi tootmine Armeenias kukkus esimeses kvartalis kolmandiku võrra, teatas riiklik statistikakeskus.


Kolme esimese kuuga toodeti 36,8 protsenti vähem kui eelmisel aastal samal perioodil, vahendas Armenia Today. Üldse toodeti 2,339 miljonit liitrit brändit.

Armeenia põhjendab tootmise järsku vähenemist ülemaailmse finants- ja majanduskriisiga,  olulistes äripartnerites Venemaal ja Ukrainas on tarbimine vähenenud.

Majanduskriisi tõttu on oluliselt langenud nõudlus ka mitmete teiste kaupade järele.

Eelmisel aastal suurenes brändi tootmine 2007. aastaga võrreldes 13 protsenti, kerkides 16 miljoni liitrini.

Viina ja likööride tootmine suurenes tänavu esimeses kvartalis 12,1 ja veini tootmine 4 ning vahuveini valmistamine 14,5 protsenti. Õlle tootmine vähenes eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes 14,3 protsenti.  

Põllumajandusministeeriumi andmetel ulatub brändi osa eksporditavate alkohoolsete jookide hulgas 90 protsendini.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles