A. Le Coqi osakaal Soome emafirmas kahaneb

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
A.Le Coq'i õlu
A.Le Coq'i õlu Foto: Toomas Huik

Kui 2011. aastal andis A. Le Coq peaaegu poole emafirma, Soome joogitootja Olvi kasumist, siis eelmisel aastal langes see 43 protsendile, selgub Olvi 2012. aasta majandustulemustest.

Tartu joogitootja A. Le Coq'i eelmise aasta tegevuskasum oli 13 miljonit eurot, mis moodustas 42,6 protsenti ettevõtte emafirma Olvi 30,5 miljoni euro suurusest kogukasumist. Tegevuskasum jäi eelmise aasta tasemele, samal ajal kui kontserni kasum kasvas 14,4 protsenti.

A. Le Coq’i käive kasvas 5,4 protsenti 80 miljoni euroni võrrelduna 76 miljoni euroga 2011. aastal. A. Le Coq'i käibe osakaal Olvi kontsernis langes 25,6 protsendini võrrelduna 27,7 protsendiga 2011. aastal. Müügimaht kasvas pool protsenti 134 miljoni liitrini võrrelduna 133,4 miljoni liitriga 2011. aastal.

A. Le Coq'i õlle ja siidri müük jäi eelmise aasta tasemele, longero müük langes viis protsenti. Suurim kasvu, 13 protsenti, tegi mineraalvee müük, mahlade müük kasvas kaks protsenti ning karastusjookide (kaasa arvatud kali) kahanes seitse protsenti.

A. Le Coq'i eksport ja tax-free müük kukkus 13,4 protsenti 5,1 miljoni liitrini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles