Air Baltic ministri pahameele pälvinud kampaaniast: reisimine peab olema fun

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Air Balticu korporatiivsuhete asepresident Janis Vanags ja tegevjuht Martin Gauss.
Air Balticu korporatiivsuhete asepresident Janis Vanags ja tegevjuht Martin Gauss. Foto: Peeter Langovits

Iga tähtpäev on reisimise propageerimiseks hea ja oma reklaamidega oleme tahtnud vaid öelda, et reisimine on fun, kinnitas lennufirma asepresident Janis Vanags.

Vanags märkis, et lennufirma on oma kampaaniates kasutanud Haloweeni, Valentinipäeva ja meestepäeva. «Kui me oleme sellega kedagi solvanud, siis me palume südamest vabandust, sest meie tegelik eesmärk oli öelda, et reisimine on lõbus ja rõõmus tegevus,» kinnitas Vanags vastuseks 23. veebruari ehk nõukogudeaegse armee ja sõjalaevastiku päevaga seotud reklaamikampaania põhjenduseks.

Reklaamikampaania pahandas ettevõtte suuromanikku Läti riiki esindavat transpordiministrit Aivis Ronist niivõrd, et ta kutsus lennufirma nõukogust tagasi ministeeriumi esindanud Kaspars Briskensi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles