Eesti Energia: võtame ühendust nendega, kelleni arve ei ole jõudnud

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektriarve.
Elektriarve. Foto: Stanislav Moshkov

Osa tarbijatest ootab siiani oma elektriarvet. Eesti Energia kinnitusel koostatakse arved esimesel võimalusel. Imatra Elekter loodab viimased arved väljastada täna.

«Tänaseks on Eesti Energia välja saatnud 98 protsenti kõigist jaanuarikuu arvetest. Ülejäänud kahele protsendile klientidest koostame arved esimesel võimalusel,» rääkis Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik.

«Kõigi nendega, kelleni arve veel jõudnud ei ole, võtame me kirja teel ühendust ning selgitame edasisi samme. Palume ebamugavuste pärast vabandust ning loodame klientide mõistvale suhtumisele!» lisas Vennik

«Ka meie klientide seas on veel selliseid tarbijaid, kes ei ole oma jaanuarikuu elektriarvet saanud. Nende arv on väga väike ja üldjuhul on tegemist erijuhtudega, kus näiteks lepingud algasid või lõppesid poole kuu pealt,» selgitas Imatra Elektri elektriäri juht Sven Pitkve. «Loodame tänase päeva jooksul ka need arved väljastada,» lisas ta.

Millal peaks muretsema?

Pitkve sõnul tuleb arvestada, et avatud turu osa pakettide loogika eeldabki varasemast hilisemat arveldust. «Klientidel, kes hetkel saavad arveid paberkandjal, soovitame valida arve e-mailile, nii on tagatud kiirem arve kohale jõudmine,» lisas ta.

Kuid kui ikka 20. kuupäevaks ei ole arvet tulnud, siis tasuks Pitkve sõnul Imatra Elektri poole pöörduda, et nad saaks välja selgitada, miks konkreetne arve ei ole veel kliendini jõudnud.

«Järgnevatel kuudel loodame arved oma klientidele varem kohale toimetada,» lisas Pitkve.

Need tarbijad, kes saavad Imatra Elektrilt nii võrgu- kui ka elektriarve, saavad selle koos.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles