Läti Elektrumi turuosa kasvas 11 protsendini

Andrus Karnau
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Latvenergo tegutseb Eestis kaubamärgiga Elektrum. Pildil Elektrum Eesti juht Raivo Videvik.
Latvenergo tegutseb Eestis kaubamärgiga Elektrum. Pildil Elektrum Eesti juht Raivo Videvik. Foto: Mihkel Maripuu

Latvenergo tütarfirma Elektrum teatas, et kasvatas elektribörsi avanemise järel elektrimüügi turuosa Eestis 11 protsendini, mullu oli firma turuosa umbes 7 protsenti.

Umbes 80 protsenti elektrimüügist on Eesti Energia käes ja teised müüjad jagavad ülejäänud mahu.

«Meie lähemate aastate eesmärk on saavutada 20protsendiline turuosa,» kinnitas Elektrumi Eesti turu juht Raivo Videvik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles