Zone: kõiki kliente puudutavate katkestuse tõenäosus on meie puhul väiksem

Kalev Aasmäe
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sülearvuti.
Sülearvuti. Foto: Mihke Maripuu

Zone Media juhatuse liige Ardi Jürgens ütles E24-le Elioni riket kommenteerides, et kuna Zone'is järgitakse infosüsteemi hajutamise põhimõtet, on ettevõtte kõiki kliente puudutava katkestuse tõenäosus seetõttu ka Elionist väiksem. Riket põhjustada võivate riskide realiseerumise tõenäosus ei ole aga kunagi null.

«Elion on meie peamine konkurent veebide ja e-posti majutamise vallas ja loomulikult ei ole me seetõttu nende infosüsteemi ülesehitusega üksikasjalikult kursis. Tuginedes avalikult kättesaadavale informatsioonile võin aga väita, et meie lähenemised suure infosüsteemi ülesehitamisele on märkimisväärselt erinevad,» ütles Jürgens.

«Elion on tõenäoliselt läinud tsentraliseerimise teed, efektiivsuse nimel konsolideeritakse ressursid ühte suurde «patta», kust neid vastavalt vajadusele edasi jagatakse. Zones järgime me infosüsteemi hajutamise põhimõtet. Klientidele pakutavad teenused on hajutatud rollipõhiselt väiksemate üksteisest sõltumatute üksuste vahel, mis on omakorda loogiliselt ja isegi geograafiliselt laiali laotatud. Nii näiteks opereerime täna servereid ja seadmeid kokku viies andmekeskuses,» selgitas ta erinevusi.

«Sellegipoolest rõhutan veelkord, rikkeid tuleb paratamatult ette igal teenusepakkujal. See, et Elioni rike ületab uudiskünnise on hea märk, järelikult on see harukordne sündmus ja valdava osa ajast saavad nende kliendid oma rahale head vastet,» tunnustas Jürgens konkurenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles